Zenelejátszó

2014. június 24., kedd

Kritika: You're in whom I trusted more than myself

:)

Fejléc: Nagyon, nagyon szép. Fantáziadús, és egyedi. Ehhez hasonlót sehol sem láttam még. Úgyhogy csók a készítőjének. Nem tudom, hogy te csináltad-e, de szép, és igényes.  10/10 *


Történet/Írás: A történet szupi, nekem tetszett. Olvasás közben beleszerettem a stílusodba. Helyesírási hibákat nem találtam, és jól használod a szavakat  is, de túl sok a kép. A fejezetek hosszához képest rengeteg képet csatolsz, ami miatt veszít az igényességéből az egész történet. Erre, ha odafigyelsz, akkor egy összeszedett fanfiction gazdája lehetsz. 10/10

Összkép: A háttér egyáltalán nem illik a fejléchez. Válassz helyette egy szürkésebb, és egyszerűbbet. Még egy zavaró tényezőt találtam. Kicsik a betűid. Válts betűtípust, hogy jobban át lehessen tekinteni a részeket. 10/8

Ne haragudj, nem akartalak megbántani a véleményemmel! xxNika 

PS: Mióta vagy  directioner? 

6 megjegyzés:

  1. Köszi-köszi nem bántottál meg, inkább örülök, hogy tetszik neked amit írok. majd a hibáimat majd ki javítom,és köszönöm, hogy tetszik a fejlécem:) Kb. 1 éve vagyok Directioner:)
    Köszönöm szépen még egyszer:)
    xxJohanna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen. örülök, hogy segíthettem. Xx ps: csókoltatlak, directioner testvérem <3

      Törlés
  2. Te elolvastad egyáltalán ezt a blogot?! Egy olyan mondat nem volt, amiben ne lett volna helyesírási hiba! Vagy bele se néztél, hanem megláttad és: "Úristen 1D 10/10****!!!*.* " vagy te sem tudsz helyesen írni... Az egyetlen hozzászólásod, amivel egyetértettem, az a háttér volt, ami valóban nem passzol. Ajánlok figyelmedbe egy helyesírási szótárat és/vagy egy online kritikaíró tanfolyamot....;) (Y)
    Csókollak :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez az én véleményem, nem a tiéd. Ha neked más, akkor tartsd meg magadnak, vagy ha kérdezik mondd el. De nem kell itt névtelenül pattogni. Ha van valami problémád, akkor szépen rányomsz az x-re, és bezárod a blogot. Na csók! Xx

      Törlés
  3. uh valaki linkelné a blogot? :oo

    VálaszTörlés