Zenelejátszó

2014. június 24., kedd

Kritika: The Madcap girl


The Madcap Girl

Fejléc: Szerintem szép. Illik a történethez, egyedi. Az egész egyben van. Bárki bármit mondjon, ez az én véleményem, nekem tetszik. 10/10*


Történet/Írás: Nem sablonos. Oké, tudom hogy a Maricruz adta az alap ötletet, és hamupipőke, de ettől függetlenül valahogyan más. Nem rosszul más, ne értsd félre. Eddig egész jó mind a történet, mind az írásod, folytasd. Még csak pár rész van, de igényesek. Nem összecsapottak, egész jók. 10/10*


Összkép: Nem tudom, hogy a te érdemed-e, de egészben van úgy, ahogyan egy blognak egészben kell lennie. A színek passzolnak, és nem túl harsányak. Nekem tetszik az egyszerűsége miatt. 10/10*

Össz:30/30***

Ne haragudj, ha megsértettelek a stílusommal, nem állt szándékomban. xXNika

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm! Te jó ég 30/30 pont *.* köszönöm!! A kinézetet ezúton is szeretném meg köszönni a http://csillamlolenyek.blogspot.hu/?m=1 blog egyik szerkesztőjének! Neked pedig a kritikát és örülök hogy tetszik a történet! U.I. a blog címét elrontottad. Madecap-ot írtál pedig az E betű nem kell bele ^^ Mégegyszer köszönöm neked!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! :) PS: Ne haragudj,telefonról írtam, és nem vettem észre, hogy elrontottam. Javítani fogom. <3

      Törlés