Zenelejátszó

2014. június 23., hétfő

Kritika: Véres fürdő az életem

Véres Fürdő az életem

Blog: (katt)

Fejléc: Szerintem nem fogsz meglepődni, ha azt mondom, hogy nagyon tetszik. Maga a hangulata, és a titokzatossága, ami megfogott. Figyelemfelkeltő, passzol a bloghoz. 10/10*

Történet/Írás: Nagyon jó! Észrevettem, hogy történetileg a misztikus dolgok körében forogsz. És ez nem baj, nagyon jól áll neked. Jó a stílusod, amiben írsz, érdekessé teszed vele a történeteidet. De most a helyesírásoddal vannak kisebb-nagyobb problémák. Sok hibát találtam, amit nagyon sajnálok. Egy ilyen író, mint amilyen te vagy, törekedjen a tökéletességre! De ez nálam nem volt akkora probléma, hogy legalább ne adjak rá tízből kilenc pontot. 10/9

Összkép: TÖ-KÉ-LE-TES! Nem tudok rosszakat írni róla. Csak az a fránya betűtípus belerondít az egészbe. Ugye a tortát sem esszük ketchuppal, mert az csak elrontaná az ízét. Ezért ezt a gyönyörű blogot se rontsuk el azzal a betűtípussal. Egy tanács: hagyd azokat a betűket a francba, és keress valami sokkal jobban olvashatót, hogy áttekinthetőbb legyenek a fejezeteid. 10/9*


Össz.:30/28**

Ne haragudj, ha sértően fogalmaztam, nem állt szándékomban megbántani a véleményemmel. További jó blogolást! 

xX Nika

2 megjegyzés: