Zenelejátszó

2014. június 25., szerda

Kritika: Love Will Remember

Előre is bocsi amiatt, hogy furcsa, és nem összeszedett ez a bejegyzés, de telefonról írok. Xx

Fejléc: Per-fect. Egyszerű, de nagyszerű. Szerintem minden rajta van, aminek rajta kell lennie, passzol a blog témájához. 10/10*

Történet/Írás: One Direction fanfiction nem lehet rossz. Na jó, de lehet az. De a tiéd nem rossz, sőt. Nagyon tetszik a történet, tetszik a stílusod, ésvtetszik az, ahogy fogalmazol. Ügyes vagy. Helyesírási hibákat nem találtam a bejegyzésekben, meg vagyok elégedve mindennel. Folytasd! 10/10

Összkép: Imádom a blogod kinézetét. Megfogott benne valami, amit nem tudok megmagyarázni. Tetszik. A színek passzolnak, szerintem nagyon egyben van minden. De tudod, egy valami nagyon zavar. Valami, ami miatt nem fogok levonni egy pontot sem, de meg kell értened, hogy az a fontos, hogy azért írj, mert szeretsz. Ne azért, hogy összegyűljön x komment, és y feliratkozó. Hidd el nekem, hogy ezzel nem vonzani fogod az olvasókát, hanem csak elűzni. Ezeket nem sértésnek szánom, csak nem szeretem, ha valaki csak emiatt ír. De mint mondtam, ezért nem vonok le pontot. 10/10

Ne haragudj, nem akartalak megbántani a stílusommal. Ez csak egy vélemény  a sok közül. XxNika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése