Zenelejátszó

2014. június 23., hétfő

Kritika: I love.

I love.
Blog:(katt)

Fejléc: Egy igazi csajos fejléccel találtam szemben magamat a blogodon, ami nagyon tetszik. Nem tudom, hogy ez a te érdemes-e, vagy a készítőé. De minden esetre nagyon aranyos. 10/10*

Történet/Írás: Jó. lehet, hogy kissé elfogult vagyok directioner létemre, de na. Én is egy Harry Styles fanfiction büszke tulajdonosa vagyok. Imádom a srácokat, imádom azokat az embereket, akik szeretik az 1D-t. Ami tetszik, hogy egy fanfiction, de mégsem sablonos. Kíváncsi vagyok, hogy mi fog történni velük Hawaii-n, szóval folytasd gyorsan! Nagyon tetszik a történet. Talán lehetne benne több a leírás, vagy a lány gondolatai, és kevesebb a párbeszéd. De ettől függetlenül is szeretem a blogodat. Helyesírási hibákat alig találtam, ezért 10/10*

Összkép: Szép blog, csak a háttér nem igazán passzol a fejléchez. A fejléced vidám, és aranyos, de a háttér túl sötét hozzá. Olyan furcsa ettől az egész. De ezen kívül mindennel meg vagyok elégedve. Talán még neked is azt tanácsolom, hogy cseréld le a betűtípust, hogy jobban áttekinthetőbb legyen az egész történet. 10/9*

Össz.: 30/29**

Ne haragudj, ha megbántottalak a véleményemmel, nem állt szándékomban sértőeb fogalmazni. 
További jó blogolást, és csókoltatlak, directioner testvérem! :) xX Nika! 

PS: Voltál már koncerten, vagy esetleg mész valamikor? :) 

6 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon köszönöm, egyáltalán nem bántottál meg. A hátteret majd lecserélem és a többi tanácsot is megfogadom.:) Én is imádom az 1D-t, meg a rajongóikat. :) Sajnos még nem voltam, de egyszer nagyon- nagyon elszeretnék jutni. Te voltál már, vagy mész? :)
    PS: A fejlécet magam készítettem, örülök, hogy tetszik.:)
    xx Lau.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon-nagyon szívesen! :) Én július 2.-án megyek Düsseldorfba koncertre. Örülök, hogy tudtam segíteni! <3
      xxNika

      Törlés
    2. Azta milyen mázlista vagy basszus.:OOO Csinálj majd képet és tedd fel mindenképp.!!:33
      xxLau<3

      Törlés
    3. Oké! Akkor majd tartok itt egy élménybeszámolót! :) 69 megtekintés van a kritikádon. Úgy érzem, Hazza velünk van :)

      Törlés
    4. várom.:3 Én is.:D (Bocsi, nem voltam net közelben, ezért írok most)

      Törlés
    5. Semmi gáz, és oké. :)

      Törlés