Zenelejátszó

2014. június 23., hétfő

Kritika: The silver-blooded

The silver-blooded

Blog:(katt)

Fejléc: Nagyon szép! Letisztult, színeiben passzol, illik a bloghoz. A háttér tökéletes kontrasztot alkot a fejléc színeivel. Nem tudom, hogy ez a te érdemed-e, de nekem elnyerte a tetszésemet! 10/10

Történet/Írás: Imádom! Egyszerűen per-fect! Nem tudok rá mit mondani. Szerintem akár egy regény is lehetne. Nem tudom, hogy ez a saját fantáziád szüleménye, vagy olvastál valahol ilyen lényekről, de nagyon jó. Az írásodat néha nézd át, mert nekem hiányoznak a mondatokból a vesszők. Volt, hogy egy mondatot kétszer el kellett olvasnom, és oda kellet képzelnem egy gondolatbeli vesszőt, hogy megértsem mit is akarsz közölni velem. Ez nem akkora hiba, és a helyesírásod kompenzálja, mert abban viszont nem találtam hibákat. Remélem nem csak lesiklottam felettük, hanem ténylegesen így van. Tetszik mind a történet, mind a stílus, ahogyan írsz. Engem megfogtál vele. 10/10

Összkép: Mint már említettem, a színek passzolnak egymáshoz, a kinézettel szerintem nincsen semmi gond. Egyetlen egy bajom van, hogy vehetnéd nagyobbra a betűidet, mert vannak olyanok, akik zavarónak tartják azt a betűtípust amivel dolgozol. Így könnyű eltévedni a sorok között, ezért, ha azt szeretnéd, hogy az írásod élvezhetőbb legyen, akkor vedd nagyobbra a betűket. 10/9

Össz: 30/29*

Nem akartalak megsérteni, ez csak ez én véleményem, amit nem kell figyelembe venned, ha nem akarod! 
Puszi, és további jó blogolást! Nika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése