Zenelejátszó

2014. június 26., csütörtök

Kritika: Everyone has another side

Everyone has another side

Fejléc: Tökéletes! Egyszerűen nagyon tetszik, igényes, és minden rajta van, aminek rajta kell lennie. Passzol a bloghoz, első látásra szerelem volt. De egyet nem értek, ha Hazza Styles fanfic, akkor ő miért nincs a fejlécen? De ettől függetlenül én a fejléc kinézetét pontozom most, ezért 10/10 


Történet/Írás: Még eléggé az elején jársz a történetnek, ezért nem tudok mit mondani. Nekem tetszik a stílusod, és az, ahogyan fogalmazol. Helyesírási hibákat nemigazán találtam, aminek örülök. De tényleg zavaros nekem ez az egész Harry Styles fanfiction dolog. De ettől függetlenül nem találtam hatalmas hibákat a blogban. A fejezetek hosszával meg vagyok elégedve, minden tetszik. 10/10


Összkép: A blogod első ránézésre egy egységes egészet alkot, ami nagyon tetszik. Nem tudom, hogy ez a te érdemed-e, vagy valaki végzett nálad design átalakítást, minden esetre jó. De itt már nem tudok átsiklani e
afelett, hogy egy fanfictionben hiányzik a főszereplő. Az az ember, aki miatt fanfictionnek lehet nevezni egy blogot. Bem értem. Máskülönben meg minden rendben van, de erre én a helyedben figyelnék, és változtatnék rajta. Vagy nem kellett volna kiírnod, hogy ez egy Harry Styles fanfic. Mást nem igazán tudok mondani, a színek rendben voltak, minden más jól néz ki. 10/9 

Össz:. 30/29

Ne haragudj, ha megbántottalak a véleményemmel, nem állt szándékomban! xx Nika

2 megjegyzés:

  1. Szia Nika-*--*!
    Nagyon szépen köszönöm a kritikádat! A fejlécet nem én készítettem,de külön megkértem a drága Nagy Dorinát, hogy ne kerüljön Harry a fejlécre. Minden második fanficen fejlécén rajta van, én el akartam térni ezzel a bloggal. Másodszor tudom, hogy Harry Styles fanfiction, de szerintem nem attól "jó" vagy "érdekes" egy ilyen blog, ha már rögtön az első bejegyzésben felbukkan a férfi főszereplő. Nem véletlenül lett kiírva, hogy Harry Styles fanfiction, nyugodj meg, csak nem akartam beállni a "nagyon" sablon blogok sorába. Nem csak a férfi főszereplőn van a hangsúly, hanem a főszereplő lányon is, akinek a szemszögéből olvashatjátok a történetet. Mindent a maga idejében, nem akartam egyből belevágni az események közepébe. A következő fejezetekben már nem fogod hiányolni a göndör hajú srácot! Még egyszer köszönöm a kritikád!
    xxx
    crucian

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, és így már minden világos!! :)

      Törlés