Zenelejátszó

2014. június 23., hétfő

Kritika: Bandába születtem

Bandába születtem

Blog:(katt)

Fejléc: Lehet, hogy most nagyon megleplek téged, de azt kell mondanom, hogy nekem ez a fejléced annyira nem tetszik, mint az eddigiek, amiket láttam. A felirat lebeg a levegőben, ami valljuk be, elég fura. Sokkal szebb lenne, ha a fejléc aljára kerülne a leírás. 10/9

Történet/Írás: És most jön a nagyon, nagyon meglepő fordulat. Elég zavaró lehet, hogy azt hajtogatom, imádom, de így van. Annyira jól áll neked ez a pimasz stílus, hogy le a kalappal. Ebben a történetben alig találtam nem oda illő szavakat, és helyesírási hibákat, aminek nagyon örülök. Jól fogalmazol, és szerintem ezt te is tudod magadról. Vagy ha nem így van, akkor most mondom, hogy tudd magadról. Nagyon jól tudsz fogalmazni. Van valami a stílusodban, ami megfogja az embert. Nem tudok rosszakat mondani. 10/10*

Összkép: Minden szuper, csak a fejléc felirata zavar, de ezt már korábban is említettem. És végre jók a betűk! Köszönöm, Istenem! El lehet olvasni a fejezeteket anélkül, hogy sort tévesztenék, vagy meg kellene állnom gondolkodni, hogy mi az a szó, amit nem tudok elolvasni a betűtípus miatt. Köszönöm! Ezt a történetet lehet a legjobban áttekinteni, ezért hiába adnék maximum pontot, a fejléc miatt nem tehetem. 10/9*

Össz.: 30/28**

Ne haragudj, ha megbántottalak a stílusommal, nem állt szándékomban. További jó blogolást, puszi! Nika 


2 megjegyzés:

  1. Jahj, köszönöm szépen:) A Fejléccel én sem vagyok megelégedve, csak éppen nem tudom elindítani a programot amivel tudnék csinálni egy fejlécet:(
    Pont ellenkezőleg, nem bántótál meg! Éppen hogy biztattál hogy fojtassam tovább, mert le akartam állni. Úgy vettem észre hogy senki nem olvassa, követi, véleményezi az oldalamat. De most fojtatóm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! Örülök, hogy segíthettem.

      Törlés