Zenelejátszó

2014. június 23., hétfő

Kritika: Premier Amour: Első Szerelem

Premier Amour: Első Szerelem

Blog:(katt)

Fejléc: Nem tudom, hogy ki csinálta, de figyelhetett volna rá, hogy a fiú a jobb oldalon, csak lebeg a képen. Nekem ez elrontja a fejléc hangulatát, és kinézetét. A png kép szélét el kellett volna dolgozni, hogy ne legyen ennyire egyenes, vagy legalább legalulra tenni, hogy illeszkedjen a kép szélével. Emiatt nekem csak 10/8


Történet/Írás: Imádom! Nem sablonos, ami nagyon tetszik. Élvezni lehet a fejezeteket, az írásodat, mert kiszámíthatatlan. Nem tudod, hogy mi fog történni, ezért izgatottan várod, hogy mikor jön a várva várt új rész. Nálam nyerő ez az egész francia hangulat, szeretem a stílusodat. Helyesírási hibákat alig találtam, de ha volt is benne, nem volt észrevehető. Követni lehet az eseményeket, ezért nálam 10/10


Összkép: Én háttérnek személy szerint valami világosabb színt választottam volna. Nekem így ezzel a piros színnel nagyon elüt a fejléc, és a háttér egymástól. Ez nem feltétlenül nagy hiba, de lehet, hogy ha a két szín jobban passzolna, akkor esztétikusabban nézne ki az egész. Még egy valami, ami zavar: hiányérzetem van a szereplők bemutatása miatt. A prológus után bemutathattad volna nekünk, mint olvasóknak a szereplőket. Ez sem akkora bűn, hogy nem lehet megbocsájtani. 10/9

Össz.:30/27*

Remélem nem bántottalak meg a véleményemmel! 
Puszi, Nika!  




2 megjegyzés: