Zenelejátszó

2014. április 7., hétfő

Kritika: You and I


You and I [ Liam Payne Fanfiction ]
 Blog:(x)

Fejléc: Összességében szép munka, nekem tetszik. Ízléses, csak Liam egy kicsit sok rajta. Én hiányolom a főszereplő lány karakterét rajta. De elnyerte a tetszésemet, csak az az egy hiba, hogy hiányérzetem van a lány miatt. 10/9

Írás/Történet: A történet nagyon jó, ahhoz képest, hogy fanfiction, nem a megszokott sablonos. A történet olvastatja magát. Tetszik. A helyesírásoddal nincs gond, néhány helyen tőmondatokban fogalmazol, arra ügyelj jobban. Ha szeretnéd, hogy jobban áttekinthető legyen az egész, ne használj szóismétlést. De ez nem akkora hiba, csak néhány helyen szembetűnő. élvezem olvasni az írásodat. Néha nem jó helyen tagolod a mondatokat, és viszket az ujjam, hogy a mondatod közbe szúrjak egy vesszőt. De nem akkora hiányosságok, hogy ne érjenek meg a 10-ből legalább 8 pontot. szóval nálam 10/8.

Összkép: Szép. Első ránézésre ez a szó jut eszembe róla. Tetszik. A kék szín végig dominál az egész blogon, ami plusz pont. A fejléc nem összecsapott, szép. A képek, és a gif-ek minden fejezethez illenek. Nem találtam benne hatalmas hibát.  10/10

Össz.: 30/27

Ne haragudj, ha helyenként sértően fogalmaztam, nem akartalak megbántani a véleményemmel, csak próbáltam rámutatni pár hiányosságra, amiket ha megpróbálsz kijavítani, egy tökéletes blog tulajdonosa lehetsz! 

Xx Nika! 


2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen! :) A csodálatos design és a fejléc nem az én érdemem, hanem Sz Bius-é. Próbálok oda figyelni az írásra és ezentúl oda figyelek, hogy elkerüljem a tő mondatokat. Igen sajnos néha becsúszik szó ismétlés ami miatt fejem verem a falba :c Próbálkozom, majd ezt is kijavítani, ha kell egy szinonima szótárral fogok itt ülni xd -LLN még szerencse, hogy van itthon- Egyáltalán nem bántottál meg a kritikáddal! :) Sőt nagyon köszönöm szépen, hogy leírtad a véleményed :)

    Ölel: Betti♥
    U.I.: nem találom a feliratkozást, de a blog el van mentve a kedvencek közé :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy nem sértettelek meg. És köszönöm, hogy tetszik neked. Megnézem hogy mit tehetek. Nem tudom, hogy miért nem lehet feliratkozni. Xx Nika

      Törlés