Zenelejátszó

2014. április 10., csütörtök

Kritika: A könyvmoly és a szerelem

A könyvmoly és a szerelem
Blog: (x)

Fejléc: Nekem nemigazán tetszik, ne haragudj. Nem értem, hogy mi az a sok fa rajta. Zavar. Zavar, hogy egy ilyen jól megfogalmazott műhöz, miért ilyen fejléc tartozik. Hiányzik róla a lány, és maga a szerelemmel kapcsolatos szimbólumok. nekem ne haragudj, de ez csak 10/6

Történet/Írás: Imádom!! Nagyon jól fogalmazol, jól írsz! Hiányolom, hogy nem lehet feliratkozni a blogra. De a történet  nagyon tetszik. Ügyes vagy. Jól fogalmazol, nem találtam benne hibát. Maximum annyi, hogy próbálj meg hosszabb mondatokban fogalmazni. Egyébként nagyon jó. A Fejezetek megfelelő hosszúak, és élvezhetőek. Nem volt unalmas olvasni őket. Gratulálok! 10/10

Összkép: Nekem itt is minden tetszik, csak az a fránya fejléc nem. Emiatt olyan furcsa az egész. Rákattintottam a nevedre, és amikor kidobta az oldalt, első ránézésre valami kertészeti dologra gondoltam. Ezen kívül még az is zavar, hogy alig vannak képek a fejezeteknél, na meg az, hogy nem lehet feliratkozni. Ne haragudj, de nekem emiatt csak 10/8

Összesen: 30/24

Ne haragudj, ha helyenként sértően fogalmaztam, nem állt szándékomban megbántani a véleményemmel! További jó blogolást! xX Nika

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen :)
    Köszönöm a tanácsokat, így most már fel is lehet iratkozni a blogra. A fejlécen rajta vagyok (most inkább kiszedtem, nehogy valaki mást is megzavarjon és ne olvasson bele.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen. Örülök hogy megfogadtad a tanácsaimat. :)

      Törlés