Zenelejátszó

2014. április 7., hétfő

Kritika: When Cupid's Drunk

When Cupid's Drunk












Blog:(x)

Fejléc: Nekem nagyon tetszik! Tetszenek a színek, nem összecsapott, igényes munka. Nem tudom, hogy a te érdemed-e, de nagyon jó. Tetszik, hogy a 5SOS srácok váltakoznak rajta. 10/10

Történet/Írás: Jó a történet, tetszik a fogalmazásmódod! A történet eddig nem sablonos, de mivel még nagyon az elején jársz, nem tudok bővebben beszélni róla. A helyesírásod egész  jó, alig van benne hiba, de a legfeltűnőbb, hogy nem a megfelelő szavakat használod néha. Pl: a lépcsőn nem szoktak ledünnyögni. Ezekre figyelj jobban oda, de máskülönben igényes mind a történet, mind az írásmód. 10/9

Összkép: Szép, szerintem minden passzol. Talán, ha nagyon szőrszálhasogató akarok lenni, akkor azt mondom, hogy cseréld le a blog hátterét, valami rózsaszínesre. De így is teljesen jó, nekem tetszik. Összességében ez az egész úgy van rendben, ahogy van. Engem egy zavar. A képeket a bejegyzésben miért nem középre rakod? Nekem így kicsit összekuszálódik minden az olvasásnál, de ez csak saját vélemény. 10/9

Össz.:10/28

Ne haragudj, ha sértően fogalmaztam, nem akartalak megbántani semmivel. Ez csak ez én véleményem, és az én tanácsom, ezeket nem kell megfogadnod, ha nem akarod. További jó blogolást! :) 

xX Niak!! 

PS: Jelentkezz blogversenyre! :$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése