Zenelejátszó

2014. április 10., csütörtök

Kritika: A halál nem válogat

A halál nem válogatBlog:(x)

Fejléc: Szép munka, tetszik! Nem tudom, hogy ez a te érdemed-e, de majd frászt kaptam, amikor megnyitottam az oldalt. Összességégben alapos munka. Illik a történethez. 10/10

Történet/Írás: Maga a történet tetszik, mert nem sablonos, de mégis megállja a helyét a fanfictionok között. Örülök, hogy végre egy ilyen bloggal találkozhatok, mert igen, sokan abba a hibába esnek, hogy sablonosan írnak, de a te történeted egészen jó. Az írásodba alig találtam hibát, majdhogynem hibátlan. Ügyesen fogalmazol, a fejezetek hossza is rendben van. Egy az, ami zavar, hogy néha tőmondatokban fogalmazol. Egy gondolatot sok mondaton keresztül viszel, ami kicsit zavaró, de nem olyan nagy probléma. 10/9

Összkép: általánosságban mindent rendben találtam, amit köszönj meg annak, aki a Design-oddal foglalkozott. Profi munka, profi embertől. Egy hiányzik nekem, amit a fejlécnél nem írtam le, hogy a főszereplők nincsenek a fejlécen. Ez így egy kicsit furcsa a számomra. A képek, amiket a bejegyzések elé szúrsz be, rendbe vannak, illenek a történethez. Összességében nem tudok nagyon rosszat mondani a blogról. 10/9

Össz.: 30/28

Ne haragudj, ha helyenként sértően fogalmaztam. Nem akartalak megbántani a véleményemmel. Xx Nika



PS: Ha kérdésed van, írj komit, vagy chat-ben! 

2 megjegyzés:

  1. Szia! Köszönöm az értékelést. Figyelni fogok mindenre. Annyit szeretnék megjegyezni, hogy a koponya a főszereplő, aki a fejlécen van. Nem szerettem volna rátenni az 5 gyereket + Harry-t, mert nem szeretek sok embert egy fejlécen. Így maradt a fő gonosz. xx

    Ölel, Prim.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Prim! Ne haragudj, hogy nem jött át, hogy a koponya a főszereplő. Megértelek, hogy nem akartad túlzsúfolni a fejlécet, egyetértek! Nagyon szívesen! xX Nika

    VálaszTörlés