Zenelejátszó

2014. április 10., csütörtök

Kritika: Északi szél

Északi szél
Blog:(x)

Fejléc: Imádom!! Bár nekem az előző fejléced egy kicsit jobban tetszett. Szoktam olvasni a blogodat, mert egyszerűen megfogtál a stílusoddal, és a történettel. De erről majd később. A fejléced nagyon szép, nem összecsapott, illik a bloghoz. 10/10

Történet/Írás: Erre is csak annyit tudok mondani, hogy zseniális! Szeretem magát a történetet, már régebben egy másik blogon írtam róla kritikát. Szerintem ez az egész úgy jó, ahogy van. Helyesírási hibába nem futottam bele, a fejezetek megfelelő hosszúságúak. Egyszerűen ezt nem lehet nem szeretni. Engem meggyőztél a stílusoddal, és a fogalmazásmódoddal. A szavakat is jól használod, nem tudok semmibe sem belekötni. 10/10*

Összkép: Mily meglepő fordulat, nagyon tetszik! Egy hibát találtam, hogy a fejléc, és maga a blog hangulata mind stílusában, mind kinézetben nem illik a háttérhez. Emiatt nekem csak 10/9

Össz: 30/29*

Ne haragudj, ha sértően fogalmaztam, nem állt szándékomban megbántani a véleményemmel. További jó blogolást! xX Nika

2 megjegyzés:

  1. Jaj, köszönöm szépen a kritikát :3
    Nagyon megleptél,hogy eddig is olvastál :D remélem továbbra is így marad :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen. Minél hamarabb hozd a részt, és garantálom hogy így marad. :)

      Törlés